MAI investește 2.000.000 de euro în promovarea cărții electronice de identitate; Campania vizează tineri și români din diaspora
Actualitate

MAI investește 2.000.000 de euro în promovarea cărții electronice de identitate; Campania vizează tineri și români din diaspora

Buletin de știri, cele mai importante subiecte ale orei (10 octombrie 2025, ora 21:32)

Ministerul Afacerilor Interne (MAI) a anunțat o investiție de 2 milioane de euro pentru o campanie de promovare a cărții electronice de identitate (CEI). Proiectul se va derula pe durata a trei luni și va include spoturi TV, radio, promovare online și în cinematografe.

Campania este direcționată către trei categorii de public: românii cu vârste cuprinse între 18 și 45 de ani, cei peste 45 de ani și românii din diaspora, cu scopul de a crește gradul de utilizare a CEI.

Contractul a fost câștigat de Complete Media Grup, care va subcontracta majoritatea serviciilor, în contextul provocărilor privind vizibilitatea noilor cărți electronice și reducerea numărului de beneficiari care primesc CEI gratuit.